هر چی بخوای هست

میخوام تو این وبلاگ تجربیاتی رو که تا الان به دست آوردم و از هم چیزایی که تو این سالها یاد گرفتم با شما به اشتراک بزارم

هر چی بخوای هست

میخوام تو این وبلاگ تجربیاتی رو که تا الان به دست آوردم و از هم چیزایی که تو این سالها یاد گرفتم با شما به اشتراک بزارم

سایت اکسین ادز و کسب درامد

 

 

با سلام امروز میخوام توضیحات تکمیلی در مورد سایت oxinads بهتون بدم شما با لینک زیر وقتی عضو بشین

و  بعد عضو سایت بشین (قبلش حتما مقررات و اخبار سایت و راهنمایی سایت )رو بخونید چون اگه بر خلاف اون عمل کنید ممکنه حسابتون بسته میشه.بعد از اینکه عضو شدین میتونید تبلیغات سایت رو تو وبلاگتون قرار بدین.به ازای هر کلیکی که بازدید کننده سایتتون رو تبلیغات انجام میدن 80تومان به حسابتون اضافه میشه و وقتی به 20000تومان رسید میتونید برداشت کنیید 

 این هم لینکش بود   http://www.oxinads.com/?i=49067

لطفا اگه عضو شدین تو قسمت نظرات وبلاگ و ایمیلتون رو بزارین که روی تبلیغات شما کلیک کنم

معرفی سه سایت کلیکی

p>

دوباره با خبرهای خوشی اومدیم. شما میتونین از طریق لینک های زیر وارد سایت های واقعی کسب درامد شوید یکی از این سایتها کلیک ایرانی هست میتونید با لینک زیر وارد شوید  

 

 

 http://www.clickiran.ir?sup=782519

 

 

 

سایت دیگر کلیکفا هست ولینک عضویتش در پایین آمده است  

 

 

 http://Clickfa.ir/?section=user&action=register&t=pub&fer=1397

 

 

سایت سوم هم   سایت اکسین ادز هست با لینک عضویت زیر  

 

 http://www.oxinads.com/?i=49067

 

یا با عکس زیر  

     اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها 

  
 
لطفا نظر بدین و ما رو در هدفمون یاری کنید
!

شروعی برای کسب درامد

 

 با سلام خدمت عزیزان این اولین پستم هست می خوام در مورد کسب درامد واقعی از دنیای مجازی بگم.من خودم تقریبا 3یا 4سال هست که دارم در این مورد تحقیق میکنم برای اینکه اکثر سایتهای با درامد واقعی خارجی هستن و به علت تحریم کشورمون نمیشه با سایتهای خارجی کار کرد(اکثرا نه همشون)به خاطر همین مردم اعتماد خودشون رو نسبت به این شیوه از دست دادن من اینجا چند نفر از موفقترین ها رو بهتون معرفی میکنم البته شیوه ها رو در پست های بعدی مینویسم  

البته هر شغلیبه یک مقدار تلاش نیازداره و هیچ کس واقعا یک شبه میلیونر نشده

 در پست های بعدی سایت های کسب درامد ایرانی رو بهتون معرفی میکنم 

  

نمونه موفقیت دیگران

آیا واقعا کسب درآمد عالى از اینترنت امکان پذیر است؟

چرا که نه؟ اینترنت بازارِ بزرگ و بسیار  نامحدود است براى کسب درآمد و پول دار شدن. تا به امروز روشى سریع تر و آسان تر براى کسب ثروت وجود نداشته است.

این هم نمونه هایى واقعى از موفقیت افراد حقیقی مثل شما براى تضمین این که شما هم می توانید از طریق اینترنت به درآمد بالا دست یابید…

۱. نمونه موفق: مونا افشار

صاحبِ سایت: چندین سایت مختلف به زبان انگلیسى از جمله Free Online Fax
سنِ شروع کسب درآمد اینترنتى: ۲۲ سالگی (۳ سال پیش)

درآمد: ماهیانه 2ِ500 دلار تا 4ِ000 دلار در ماه های پرسود.

رمز موفقیتِ شما چیست؟
“من اول با این کسب و کار از طریق دوستِ عزیزم، لادن لشکری، آشنا شدم. او خود مدت ها بود که از طریق اینترنت به تجارت الکترونیک مشغول بود. من هم با کمک ایشان شروع به کار کردم و از طریق گوگلِ ادسنس و افیلیت مارکتینگ مدت ۳ سال است که درآمد بسیار خوبى کسب میکنم.”

۲ . نمونه موفق: لادن لشکری

صاحبِ سایت: بیش از 57 سایت مختلف به زبان انگلیسى از جمله بلاگ لادن لشکری و  Product Ideas و  One Day eBook
سنِ شروع کسب درآمد اینترنتى: ۱۷ سالگی (۵ سال پیش)

درآمد: چند هزار دلار ماهیانه. میزان دقیق آن به درخواست خود ایشان مطرح نمی شود.

رمز موفقیتِ شما چیست؟
“من با این حرفه وقتی تنها 16 سال داشتم آشنا شدم. اون موقع هنوز مشغول تحصیل در دبیرستان بودم. یک سال طول کشید که راه و روش اش رو خوب یاد گرفتم و درآمد خوبی پیدا کردم. از آن موقع تا حالا که چندین سال می گذره عاشق این کار هستم و من رو به خیلی از هدف ها و آرزوهام رسونده. برای همین تجارت اینترنتی رو به همه توصیه میکنم.”

۳. نمونه موفق: ش. ی.

صاحبِ سایت: iransong.com
سنِ شروع کسب درآمد اینترنتى : ۱۹ سالگی (۴ سال پیش)

درآمد: درآمد بسیار عالی که میزان دقیق آن به درخواست خود ایشان مطرح نمی شود.

رمز موفقیتِ شما چیست؟
“من از گوگلِ Adsense براى تبلیغات در سایت خود استفاده می کنم. این سایت یکى از پر طرفدار ترین و سرشناس ترین سایت ها براى ایرانیان است که روزانه بیش از ۳۰،۰۰۰ بازدید کننده دارد.”

۴. نمونه موفق: ف. صاعدی

صاحبِ سایت nalbeki.com
سنِ شروع کسب درآمد اینترنتى: ۲۱ (یک سال پیش)

درآمد: ماهیانه 1ِ500 دلار به طور میانگین

رمز موفقیتِ شما چیست؟
“من سایت nalbeki رو به عنوانِ سایت پیشتاز در زمینه ى تلویزیون آنلاین براى ایرانیان ایجاد کردم و از طریق گوگلِ Adsense به راحتى درآمد خیلى خوبى ازش کسب می کنم. من این کار را در حالى که در مالزى دانشجو بودم شروع کردم و با کمترین وقت توانستم موفق بشم.”

۵.  نمونه موفق: امیر لشکری

صاحبِ سایت FreeNewsletterHelp.com
سنِ شروع کسب درآمد اینترنتى: ۱۸ (یک سال پیش)

رمز موفقیتِ شما چیست؟
“من از یکى از دوستان راجع به این کار شنیدم و یه کم تحقیق کردم. بعد تصمیم گرفتم سایتی به زبان انگلیسى درست کنم که با بازارِ جهانى در ارتباط باشه. حالا مدت یک ساله که درآمد آنلاین دارم در کنار کنکور و حالا دانشگاهم. امیدوارم همه جوانان ایرانى هم با این کار پرسود بیشتر آشنا بشن.”

۶. نمونه موفق: م. رضایی

صاحبِ سایت habdvd.com

رمز موفقیتِ؟
ایشان چند سالی است که از طریق فروشگاه اینترنتی خود فیلم ها و سریال های پر طرفدار خارجی را به سراسر ایران به فروش می رسانند.

پس شما هم میتوانید!