هر چی بخوای هست

میخوام تو این وبلاگ تجربیاتی رو که تا الان به دست آوردم و از هم چیزایی که تو این سالها یاد گرفتم با شما به اشتراک بزارم

هر چی بخوای هست

میخوام تو این وبلاگ تجربیاتی رو که تا الان به دست آوردم و از هم چیزایی که تو این سالها یاد گرفتم با شما به اشتراک بزارم

سایت کلیکفا

با سلام امروز سایت کلیکفا رو بهتون معرفی میکنم  این سایت هم کاربردی شبیه اکسین ادز دارد با این تفاوت که هر کلیک 50 تومانه حد اقل پرداخت 19000 هست شما میتونید با لینک زیر عضو شین  

http://Clickfa.ir/?section=user&action=register&t=pub&fer=1397 

 

تنها کاری که باید انجام بدین این هست که بعد از عضو شدن از قوانین و راهنمای سایت دیدن کنید 

بعد تبلیغات رو تو سایتتون قرار بدین و بازدید کننده های سایت بر روی تبلیغات سایتتون کلییک کنن تا به حساب شما پول واریز شه 

وقتی عضو شدین آدرس وبلاگتون رو میتونید در قسمت نظرها برام بزارین تا من از سایتتون بازدید کنم و لینک کنم وبلاگتون رو و شما هم من رو با عنوان پول دار شوید لینک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد